keskiviikko 11. maaliskuuta 2009

Uusi tunika


Jälleen yhden mustan tunikan onnellinen omistaja. Tällä kertaa säätkin olivat sen verran suosiollisia, että sain jotain käsitettävän rajoissa olevia kuviakin aikaiseksi :) Olilla olevat nappirivit tuovat pientä yksityiskohtaa arkivaatteeseen. Tunika on Vero Modasta, jossa se kustansi huikeat 12,95e. Tarjolla oli myös harmaamaleerattua, sinistä ja valkoista versiota, en heittäytynyt tämän villimmäksi - harmaa versio lähtee kyllä mukaan, kun seuraavan kerran liikkeen ohi kuljen.


Itseasiassa aloitin aamuni jo aikaisin lenkillä, joka ei kyllä ollut mikään järin hyvä ajatus. Mulla on päässä jonkinlainen ideaalikuva aktiivisesta elämästä, joka on jostain syystä kuorrutettu aamulenkeillä, ei kuitenkaan ihan mun juttu. Vaikka venyttelisinkin aamulla miten perusteellisesti, olen kuitenkin henkisesti niin jumissa että tänäänkin unohdin juoda mitään ennen lähtöä, syömisestä puhumattakaan. Olen muutenkin aktiivisimmallani illalla, joten ehkä kannattaa säästää se liikuntakin siihen kellonaikaan. Hämmentävä tunne siitä, että keho on äkkiä muuttunut lyijyksi ja suussa on asunut siili ei ole ihan sitä mitä liikunnalta haen.

Tunikassa on pienet taskut, jotka soveltuvat hyvin elämää tärkeämpien esineiden kuljetukseen, kuten Blixtex ja iPod.

Ja siis tässä asussahan lopulta uskaltauduin ulos. Mikä ihme siinä on, että jok'ikinen kirjasto jossa olen käynyt, luku- ja luentosaleista nyt puhumattakaan on käytännössä opiskelijapakastin? Usein parin villatakin lisäksi tarvitsee vielä käteen räpikkäät.


Pari villatakkia päällekkäin, mahtumisjärjestyksessä. Alempi Zara, ylempi Tiger of Sweden.

Ei kommentteja: