lauantai 14. maaliskuuta 2009

Täydelliset olo(hali)vaatteet?


Olen tapittanut Being Humanissa antaumuksella Mitchellin lisäksi Annien vaatteita. Jutun ideana on se, että Annie kuoli nuo vaatteet päällään, joten on jumissa haamuelämässään noissa vaatteissa. Mikä ei ole kyllä laisinkaan huono valinta, propsit stylistille. Tulee vain mieleen kaikki vaihtoehdot mihin voisi päätyä.. Ei esim. houkuttaisi viettää ikuisuutta pyjamassa jossa on hammastahnaa. Missio on siis metsästää tämä täydellinen asu, ja pitää sitä koko ajan, ihan kaiken varalta. Olkapääreikä? Olkapääjuttu? Ihan sama, mutta haluan paidan joka tekee tuollaista :)


Villatöppösistä en pahemmin innostunut kun näin niitä erikseen kuvattuina, mutta käytössä ne näyttävät, no, päheiltä.


Ja miten tuo villatakki laskeutuu. Olen jokseenkin luovuttanut kietaisuvillatakkien kanssa taas hetkeksi, olen jotenkin väärän muotoinen ja kärsimätön niihin. Ei estä ihailemasta muiden päällä. Valkoinen toppi on myös jokseenkin täydellinen :)

Ja kokonaisuus. Sarjan stailaukseen on selkeästi kiinnittävät huomiota, Annien vaatteet (jotka ovat siis joka jaksossa koko ajan samat) on huolella mietitty, ja samoin muiden hahmojen vaatteet sopivat henkilöihin. Olen muun muassa oppinut että vampyyrit käyttävät räpikkäitä ja buutseja (tai ainakin Mitchell), fakta joka melkein ansaitsisi oman postauksensa, tai ainakin ne räpikkäät.

Kuvien kaappaus ihan minä itse.

Ei kommentteja: