lauantai 18. huhtikuuta 2009

Tulevat päänkoristeet.

Haikailin jo viime postauksessa uusia kuulokkeita, ja W:llä onkin jotain mitä ehdottomasti tarvitsen. Nuo ovat ilmeisesti Stockmannilla kanta-asiakasalessa 43€, ja oi miten kauniit! Paljon söpömmät kuin mun entiset, umpirumat Sennheiserit ;) Ja varmasti toimivat paremmin kuin mun tämänhetkiset Sonyn nappikuulokkeet, jotka kyllä säilyvät käytössä lenkkeillessä ja hattujen yms. päähineisen kanssa.



Värivaihtoehtoina on punainen, vihreä ja keltainen, tahdon muuten ehdottomasti nuo vihreät <3 Mä vain ihmettelen että miten olen missannut noi, yleensä selaan aina Stockan kanta-asiakasläpyskän ainakin kissanruuan varalta ja vastahan mä olin siellä töissäkin.. Mutta pääasia etteivät kokonaan menneet ohi.

Kuva

2 kommenttia:

mammoth kirjoitti...

Noi vihreet on aika nannat. meille saattaa tulla tappelu taas, kumpi ehtii ensin?

patentti kirjoitti...

No mä ehkä jo muutinkin mieltäni, haluunki kai noi punaiset :D En tiedä!