maanantai 20. huhtikuuta 2009

Let the sunshine in


En tiedä että kumpi on hämmentävämpää, olla hereille ennen kahdeksaa vai sen havainnointi, että ennen kahdeksaa paistaa aurinko. Hyvin, hyvin hämmentävää.

Sortsit Zara, villatakki ToS, paita Filippa K.

Olen muuten asunut tässä kahden hengen solussa yksin melkein pari kuukautta, eläen sen tiedon kanssa että minä päivänä hyvänsä joku muuttaa tähän. Ja sattumoisin se päivä on tänään, juuri kun lisäilin näitä kuvia. Ainakaan en hyppinyt alusvaatteisillani tai mitään muutakaan ;) Ehkä voisin mennä raivaamaan tilaa jääkaappiin jonka olen aika tehokkaasti vallannut ->

PS. Huomasin tänään kirjastossa että Gossip Girlissä kukaan ei katso telkkaria. Kenelläkään ei myöskään näytä olevan telkkaria! En sitten tiedä että tarkoittaako tämä a) mun pitäisi oikeasti keskittyä johonkin muuhunkin siellä kirjastossa, b) sarja näin ovelasti ilmaisee tv:n seuraamisen olevan kertakaikkisen passé, c) katson liikaa Gossip Girliä?

4 kommenttia:

mammoth kirjoitti...

Sanoisin, että vastaus kysymyksiisi ovat a sekä c. mutta ei se mitään, meillä kaikilla on paheemme :) Millanen on uusi kämpis?

patentti kirjoitti...

No mutku se on niin hyvä. Ja oon ehkä rakastunut yhteen hahmoon, hahah :D

Ihan mukavalta vaikutti. Nuori. Kauhee kun en enää voi levittäytyä tänne vapaasti :>

Salka kirjoitti...

Oi, tuli mieleen ihan omat kämppisajat :) Mun ihka ensimmäisestä kämppiksestä on kyllä muodostunut sydänystävä minulle, asuttiinkiin n. kaksi vuotta yhdessä :)

patentti kirjoitti...

No tässä tulee asuttua yhdessä pari kuukautta :) Ei silti, ihan kiva että tässäkin kaupungissa on joku jonka kanssa jutella :D