lauantai 4. huhtikuuta 2009

Pari viikon asua ja ihan yleistä valitusta.

Puolustuksekseni voin vain todeta, että molemmat kuvat on otettu kiireessä, silloin kun piti mennä jo! Voin myös kertoa että käytän kamerajalustana kirjapinoa sohvan selkämyksellä, tää jos mikä on ammattimaista touhua :)

Kengät DinSko, paita mallin oma, huivi äidin ja loput H&M.

Molemmat asut toimivat myös työasuina, sillä erotuksella tosin, että paitana oli tuolloin se kauniin kirkkaankeltainen. Sillä hetkellä kun tämä julkaistaan olen onneksi viimeistä päivää töissä, ja ehkä siis jopa selviän hengissä taas yhdestä kampanjasta. Huomenna saatan siis juhlistaa tätä merkkihetkeä :)

Saappaat Vagabond, housut Vero Moda, paita GT.

Miellyin kovasti pussittavat housut (nämä ovat nuo 7/8-housuni) ja saappaat -yhdistelmään, johon itseasiassa päädyin kun olin säntäämässä töihin aamulla. Töissä jalassa oli ballerinat, mutta varsinkin ulkona tuo yhdistelmä toimii kovin hyvin :) Vaari käytti samanlaista asua ollessaan ulkotöissä! Ulkonakin tarkeni kotimatkalla ilman nahkatakkia, aivan ihanaa :) Olen myös käyttänyt jatkuvasti huiveja, huomenna voisi taas pistää uuden kaulaan. Hyvää lauantaita teille onnekkaille jotka luette tätä kotona! Mun fiiliksistä voin tällä hetkellä todeta että mun jalkoihin sattuu, eikä tuo edes venytä näitä meedionlahjoja mihinkään suuntaan.

Ei kommentteja: