torstai 14. toukokuuta 2009

Väriä!

Maanantaina tosiaan oli hyvä kenkäpäivä, kävin hakemassa yhdet Vagabondit postissa, ja nämä tarttuivat matkaan cittarista. Olin näitä katsonut jo aiemmin, mutten ollut jostain syystä ostanut. Kympin korista siis kaivoin, tuolla oli oikeaa kokoa keltaisena vielä korin pohjalla, jie :) Tykkään näistä jo ihan älyttömästi, varmasti tulee käytettyä kesällä. Ja kattokaa, oon ruskee!!1 Ainakin kun vertaa mun normaaliin väritykseen! Toi Lumenen kevyesti päivettävä on ihan parasta tavaraa :) Ja olen aina innoissani tästä, millonkohan oon viimeksi ollut näinkään ruskea :D Kummallisinta oli että jopa mun isä huomasi tämän.


Heippa, käytän aika maanisesti tota mun otsapantaa, se on jatkuvasti päässä. Se nyt on ihan normaalia että mun ranteissa on jatkuvasti samat tavarat, mutta otsapanta on uusi lisäys. Pitänee ostaa uusi varalle, rikon ton kuitenkin. Ja mun kissa hyökkäili sitä vastaan jo innokkaana, perhanan lurjus :/ Sillä on taipumuksena varastaa kaikki mun ponnarit ja jemmailla niitä sohvan/maton alle, näköjään tämä fetissi koskee myös pantoja. Eli heti jos jätän jotain lojumaan pöydälle, se myös lähtee siitä :)


Mekosta tulee varmaan kesän käytetyin, H&M 1,90€ :) Mulla on samanlainen mustana, ja se oli viime vuonna koko ajan kotiasuna. Sama jakku päällä taas, en nyt pääse tosta :)

Mekko H&M, kengät cittari (?) laukku Tiger of Sweden, jakku Intown

Juu moi, mun pään näkee jos teen sille näin. Voisin tosiaan bongailla lisää niitä kuvauspaikkoja, ehkä joo.

4 kommenttia:

W kirjoitti...

Kuulostamatta yhtään oudolta, oot muuten oikeesti aika kivasti päivettyneen värinen!

nooruska kirjoitti...

Päivetys on kyllä nätin luonnollinen. Ja noi keltaset popot on aivan ihanat, tule jo kesä!

Salka kirjoitti...

Kivat kengät ja kiva asu muutenkin :) Mulla oli tuo samainen mekko, mutta se ei sopinut mun päälle, sen malli oli mulle jotenkin mahdoton, mutta sulle sopii hyvin :)

patentti kirjoitti...

W: toi voi tosiaan kuulostaa oudolta :) Taisin jäädä tähän koukkuun, onneksi ei oo tuhokallista ainetta.

Nooruska: no niinpä! Aion kyllä käyttää noita nytkin, kesällä voi ehkä luopua sukkiksista :p

Salka: toi on jotenkin hassu, mutta ihanan rento. Kiskon tota aina ylös ja alas, näköjään kuvassa on helma verrattain alhaalla ^^