torstai 7. toukokuuta 2009

Worst things first

Nappasin minäkin tämän, ottakaa itsellenne jos haluatte :)

PAHINTA SEURAAVISSA ASIOISSA ON:


1. Nimessäni:

No ehkä vähän turhan tavallinen, yleisesti ottaen pidän siitä paljon. Se, että ihmiset vääntelevät sen aina Elluksi, ääliöt.

2. Kasvoissani:

Iho on niin läpikuultava, että verisuonet ja silmänaluset näkyvät kivasti läpi. Punertuu myös helposti, juon lasillisen punkkua ja olen tomaatti.

3. Vartalossani:

En ole urheillut vuosiin ja sen huomaa, kokonaisuus on aika löysä. Muutama kilo voisi lähteä, odottelen sitä personal trainer- tonttua käymään.

4. Luonteessani:

Ei mitään? Voisin ehkä olla vähän kärsivällisempi idioottien kanssa, tosin olen opetellut olemaan hiljaa. Se voi olla huonokin asia, nyt vain pidän siis negatiiviset asiat sisälläni. Ja voisin haaveilla vähemmän ja tehdä enemmän.


5. Vaatekaapissani:

Ei ole varsinaista vaatekaappia, joka aiheuttaa aika paljon harmia :D Vaatteet ovat levinneet kahteen kaupunkiin, eikä mulla ole enää oikein mitään kontrollia siihen, että missä mitäkin on. Esim. Monkin hame on ilmeisesti joutunut uhriksi, en löydä sitä enää mistään! Ja kaikki rintaliivit on liian pieniä, vää.

6. Kotonani:

No se, ettei oikein ole sellaista paikkaa, jonka tuntisin kodikseni täysin. Olen niin kotihiiri että tämä todella häiritsee.

7. Työssäni:

En tällä hetkellä tee töitä, mutta kysykää kuukauden päästä, varmaan keksin jotakin :F

8. Ystävissäni:

No välillä joillain niistä on todella typeriä mielipiteitä, mutta toisaalta sekin on hyvä asia, koska silloinhan pääsee paasaamaan! Lisäksi niitä näkee liian harvoin.

9. Perheessäni:

Voisin tulla paremminkin toimeen, mikä on kyllä omaakin syytä. Ei kyllä kokonaan, luulen että tilanne helpottuu ajan myötä.

10. Harrastuksissani:

En saa pidettyä sellaisia, tai sitten ne on liian addiktoivia ja aikaavieviä. Siis lasketaanhan Final Fantasyn pelaaminen ja lukeminen harrastuksiksi? Haluaisin harrastuksia jotka olisivat myös terveellisiä ja ehkä kuntoakohottavia :p

11.Kumppanissa?

Ei ole sellaista, tosin olen huomannut ettei sekään aina ole se huonoin puoli.

12. Lemmikissäni/lemmikeissäni:

Maisa on pelokas kissaprinsessa joka vihaa matkustamista, en voi siis pitää sitä mukanani. Asuu vanhempien luona hotellissa.

13. Kielenkäytössäni:

Kiroilen liikaa, häiritsee välillä :/

14. Musiikkimaussani:


Oon liian elitistinen ja mustasukkainen. Kaikki muut kuuntelee huonoa musiikkia, mutta jos ne kuuntelisi mun musiikkia, en tykkäisi siitäkään. Tykkään kai tuntea ylemmyydentunnetta.

15. Kotikaupungissani:

Helsinki on kallis, ja juntit sanoo sitä Hesaksi.

16. Ruokavaliossani:

Etten kykene välttelemään turhaa lihaa niin paljon kun haluaisin, yksinkertaisesti tässä ärsyttää laiskuus. Ihmettelen myös hieman, että mistä mun suolapähkinäravintoympyrä on ilmestynyt äkkiä, en edes pidä niistä, mupellan kuitenkin koko ajan :D

17. Lapsissani:

-

18. Naapureissani:


Vähän turhan uteliaita. Kämppis on vähän rasittava, nuori, viaton ja puhuu taukoamatta :D

19. Nykyisessä elämäntilanteessani:

Stressaavuus, epäselvyys, epäsäännöllisyys, yksinäisyys. Riittäähän noita.

20. Tulevaisuudessa:

Ettei se ole jo täällä! Olisi myös kivaa, jos tietäisin missä vietän seuraavat kolme- neljä vuotta.

6 kommenttia:

W kirjoitti...

Hahaa! Toi 14 on paras! :D Mä oon ihan samanlainen...

patentti kirjoitti...

Toi hävettää myöntää, mutta minkäs teet :D Ois kamalaa jos kaikki äkkiä keksisi samat suosikit!

nooruska kirjoitti...

Toi 14 on tosiaan ihan mahtava! Entä bilemusa? Pitääks olla kunnon veiviä vai tyylikästä? Vappuna tuli vähän sanomista, kun halusin veivimusaa bileissä ja oli vaan tosi tyylikästä jotain. (veivimusa jotain vanhaa diskoa esim. Madonna, että voi tanssia ja laulaa mukana;-).)

patentti kirjoitti...

Bileet riippuu aina siitä että kuka järkkää ja mitkä bileet :) Ja retromusahan on tyylikästä, se menee jo kitchin puolelle! (Pidätän oikeuden vaihtaa mielipidettä kun joku alkaa hoilata korvan juuressa like a virginiä)

Salka kirjoitti...

Hih, olen huomannut saman henkisyyttä tuon kohdan 14 kanssa, oon välillä aikamoinen musiikkinatsi :D Mun bileissä ihmiset pyytävät armoa musiikin suhteen :D Esim. Joy Division ei iskenyt mun synttäribileissä vieraisiin :( Ja onhan sitten itsellä noita, grhöm, musiikillisia luurankoja kaapissa :D

Hih, repesin kyllä tuolle sarjikselle, onneksi jenkeillä ei enää ole norsua pressana ;) ( tosin nyt siellä taitaa sitten olla aasi, jos oikein muistan :D Mutta ihana aasi sellainen!)

patentti kirjoitti...

Joo, ei tossa ole mitään järkeä :) Pitää aina noissa tapauksissa löytää joku kultainen keskitie eikä kellään ole kivaa :D Pahin musiikkinatsi löytyy mun sisältä kun olen auton ratissa, sisko sai nauttia viikko sitten 4 tuntia doommetallia, ei muka tykkää, pöh!

Juu, aasi on nyt. Mutta sama meininki jatkuu edustajistossa, noihin homoliittoihin toi todella pätee :)