perjantai 15. toukokuuta 2009

Friday same as ever

Ainakin kuvauspaikan etsinnät voi toistaiseksi keskeyttää - torstaina taisi napata :)


En ikinä henno käyttää lempivaatteitani, mikä nyt aina on todella fiksua, koska silloin niitä ei tosiaankaan tule koskaan käytettyä. Tänään kuitenkin halusin päälleni tuon ihanan Zaran neuletakin, ja varmasti tulee pidettyä taas, toi on ihan täydellinen päällä :) Ideana oli myös pitää pitkää valkoista teepparia tuolla alla, mutta eipä sitä näkynyt kun pidin villatakin kiinni. Ihanan lämmin kirjastoasu. Ja voisin pyrkiä ton käyttämiseen vähän useamminkin.

Kuva siis torstain asusta, ja kuva on otettu samassa huoneesta missä nytkin nökötän, jostain syystä vain tunsin aluksi tarvetta ottaa kuvia alakerrassa - syystä jota en kyllä itsekään tiedä. Olen tämän huoneen vallannut tavaroilleni ja koneelle, toisessa nukun, ja kolmannessa on lisää tavaroitani. Ihan hyvä ettei vanhemmilta lopu tila kesken, voivat majoittaa tilaa vieviä siipeilijöitä :D Menen tänään kuitenkin katsomaan kämppää johon muuta kesäksi, kaverini lähtee Malesiaan kesäksi töihin ja muutan kissan kanssa siksi ajaksi hänen luokseen. Syksyllä sitten saa nähdä, muutto suuntautuu joko Helsinkiin tai Vaasaan, mutta se on sitten sen ajan ongelma.


Kynsissä on go4itvol2- shopista saapunutta Essien Sexy Divide 666- lakkaa, ja on pysynyt ihan älyttömän hyvin! Ensimmäinen kokemukseni Essien lakoista ja olen näitä kyllä ehdottomasti hankkimassa lisää. Kuva otettu torstai-iltana ja kynnet lakattu maanantaina, todella hyvin siis pysynyt. Tuo keskisormi vain ei ole enää priimakunnossa, mutta se saattaa johtua siitä että pamautin sormen täysillä ovenkarmiin venytellessä, ei mikään kynsilakka siinä enää auta ;) Sävy on jokseenkin oikea, kiva violetti :)

Panttaavatko muutkin lemppareitaan tyhjänpantteina?

3 kommenttia:

nooruska kirjoitti...

Oon tainnu pitää mun lempparihuppari kerran tänä vuonna... En haluais et se kuluu. Toi panttaaminen on kyllä mielenkiintonen ilmiö eikä siin todellakaan ole mitään järkeä.

Salka kirjoitti...

Mun lempivaatteet ovat juuri niitä vaatekappalieta, joissa ei kehtaa duuniin mennä, joten kyllä, mä pihtailen niitä vapaa-ajan käyttöön :D oispa joskus duuni, johon voisi pukeutua ihan miten lystää!

patentti kirjoitti...

Nooruska: toi on just tota :D Olen itse käyttänyt tota villatakkia ehkä kolme kertaa tänä vuonna. Siinä vaiheessa kun noi lempparit sitten muistaa, on joko kasvanut ulos tai sitten se ei enää olekaan niin kiva :)

Salka: oon aika tyytyväinen että oon aina ollut duunissa missä on työasut, voi pukea mitä huvittaa aamulla :) Paitsi silloin kun olin muotiosastolla, se oli vähän ahdistavaa :F