lauantai 16. toukokuuta 2009

Todella upee un bra

Vaatteet H&M, kengät Vagabond
Olin kaverilla eilen tässä asussa, juotiin siideriä (jotkut kerettiläiset joi lonkeroa) ja katsottiin pasilaa ja maailman parasta sarjaa, Todella Upeeta. Ranska-jakso vain on ihan loistava! Sitä katsoessa tulee vain ikävästi olo, että pitäisi olla muutama lasillinen kuohuviiniä käsissä ja rööki huulessa - olen vaikutuksille altis. Ehkä siis ensi kerralla. En polta sisällä, eli jos satutte näkemään kesällä Pohjois-Helsingissä parvekkeella läppärilleen räkättävän humaloituneen naishenkilön, niin se olen todennäköisesti minä, tein nimittäin eilen myös vuokrasopparin siitä kämpästä, jei :) Muutto on kesäkuun alussa, sitä ennen on vielä selvittävä yhdestä Vaasan reissusta ja pääsykokeesta.

En ole saanut tänään opiskeltua ollenkaan, lähdin jo kymmeneltä aamulla käymään Porvoossa ja sieltä pääsin takaisin vasta pari tuntia sitten, ja nyt sain ruokaa ensimmäisen kerran koko päivänä. Ähky ei ainakaan mulle tuo juuri mitään opiskeluoloa, vääh.


Uudet Vagabondit, pyörivät keltaisten tossujen kanssa lempparikenkieni TOP kakkosessa. En ole käyttänyt korkoja vapun jälkeen :o


Löysin äidin vanhat papukaijakorvikset! Noi on ihan parhaat, ehdottomasti lähteävät katsomaan Euroviisuja tänään. Menen kaverin luokse viisustudioon, päädytään taas todennäköisesti haukkumaan esityksiä kilpaa. Sekin on kyllä hieno Euroviisuperinne, ei sitä voi rikkoa. Suomenkin edustaja on niin karseaa kuraa, ettei edes myötähäpeäpisteet aktivoidu.


Sain vihdoin ostettua olkaimettomat liivit, Un Bra:ta myydään Seppälässä jossa olikin ihan sopivasti kaikki rintaliivit kympin. En ole vain varma koosta, joidenkin mukaan noi pitäisi ottaa kokoa isompina kuin yleensä, mutta otin nyt B:n kun se oli isoin mitä tuolla oli. Voisin varmuuden vuoksi käydä hamstraamassa isomman koon toisesta myymälästä, hankala arvella kun ei ole mitään käsitystä noista :) Mutta ainakin Demi.fi keskusteluissa noita kehuttiin jopa enemmän kuin niitä kalliita versioita, ja milloin Demi muka olisi pettänyt?

11 kommenttia:

Salka kirjoitti...

Hih, tuollaiset kananfileet ois kyllä näppärät, hitsit täytyisiköhän itsekin tehdä Seppisreissu..:)

Joo, mielikuville altis olen minäkin, ehkä siksi en itse pääse röökistä eroon, kun mulle tulee aina se ihana mielikuva mieleen, aamukahvi parvekkeella kera syöpäkääryleen, se sellainen päivän hiljainen, rauhallinen hetki. Ehkä täytyy sitten alkaa juomaan aamukahvit lakupiipun kanssa, jollei niitä nyt sitten kielletty :D

nooruska kirjoitti...

Hei,

me ollaan ostettu samanlaiset kengät! Siis mun on lilat, mut silti. Great minds think a like. Kiva asu muuten.

W kirjoitti...

Hei jee, mulla on samanlaiset papukaija-korvikset vähän isompina ja vihreinä. Roudasin ne juuri vanhempieni luota uusiokäyttöön sitten 90-luvun puolen välin...!

patentti kirjoitti...

Salka: lakupiipuista en ole varma, ei ole kyllä osunut silmiin O_o Kaikki kiva viedään. Mä en ole ikinä ymmärtänyt aamutupakan lumoa, mulla tupakka kuuluu juhlaan. Olin juuri viikon polttamatta, mutta perjantaina heti taas.. Huoh.

Nooruska: Indeed! Noi on tosi kivat jalassa :) Ja kiitos.

W: Noikin on mun äidin vanhat, 90-luvulta, löytyi vaatehuoneesta :D Näköjään kannattaa tutkia mestat tarkkaan.

aba kirjoitti...

ÄÄK! menin ostaan tommoset rintsikat juuri kalliista liikkeestä ja ne on KA-MA-LAT! ne nirputtaa hölmösti ja tekee rinnoista kumman muotoiset.. niin ja koko ajan saa olla nykimässä.
Ajattelin, ettei kellään voi onnistaa ja nyt oon katkera. Paljon nää makso? : )

patentti kirjoitti...

aba: siis noi oli 10€, seppälässä on kaikki rintsikat kympin- tarjous menossa, en kyllä tiedä kuinka kauan, ainakin tän viikonlopun vielä. Ehdit vielä siis :)

Pinja kirjoitti...

Noista Un Bra -rintsikoista olisi kiva saada jotain arviota sitten, kun oot kokeillut niitä. Oon monesti ajatellut ostaa tollaset, mutta epäillyt, että pysyykö ne ihan oikeasti paikallaan??

patentti kirjoitti...

Toivottavasti pysyy ^^ Keskiviikkona varmaan tulee testattua, raportoin noista kyllä sitten :)

mammoth kirjoitti...

noi rintsikat pysyy tosi hyvin! Meitsillä oli koko päivän päällä, selvisivät hyvin työpäivästä, kavereiden synttäreistä, jalkapallo-ottelusta ja yrmyhumalasta. Suosittelen!

Oon vieläkin vähän möks noista korviksista. mäkin haluan!

aba kirjoitti...

ps. mun äidillä on ihan samanlaiset papukaija korvikset.. voisin pyytää ne siltä. se tuskinpa niitä enää käyttää. ;)

patentti kirjoitti...

mammoth: loistavaa, mäki varmaan siis selviän. :)

aba: noi on ollu kamala villitys 90-luvulla selkeästi, joitain hämäriä muistikuvia mullakin :DD