lauantai 9. toukokuuta 2009

siis your highest tea?


Mun kaikki vaatteet on tällä hetkellä kirjastoasuja, ja niiden jännittävyys on ihan sen mukaista, joten bear with me :) Ja tätä jatkuu vielä noin kuukauden, sitten jonkinlaista tason nousua on odotettavissa, toivottavasti.


H&M:n lyhythihainen jakku on kovassa käytössä, ja suosion ennustetaan jatkuvan kesällä :) Kivan siisti vaate, olematta kuitenkaan liian virallinen.





Oon aika rakastunut n. 3 euroa hennesillä kustantaneeseen otsapantaan, jossa on kolme (teko)nahkasuikaletta, se on nyt koko ajan päässä. Joko mun pää on tottunut kiristävään vanteeseen, tai sitten oon onnistunut venyttämään tämän sopivaksi :)



Olen muuten seonnut täysin Lolcats - sivustoon, mutta lupaan että pastean korkeintaan yhden tänne postausta kohti (tai korkeintaan kaksi), mutku ne on niin hauskoja! Meen nyt kai sivulla 148 :D

cat
see more Lolcats and funny pictures

Opiskelutilannetta ja sen ikävyyttä voisin valoittaa sen verran, että opiskelen tosiaan Vaasassa hallintotieteitä, ja olen hakemassa Helsinkiin vastaavaan aineeseen. Olen hakenut sinne ennenkin, viime vuonna olin ensimmäisella varasijalla, 0,25 pistettä jäi uupumaan sisäänpääsystä, joka rehellisesti sanottuna kyrpii edelleen aika helvetisti <3 Nyt lukuintoa vähän tappaa toi, inspiraatio ja motivaatio on hukassa. Ehkä se sieltä löytyy vielä, palaan nyt byrokratiateorioiden pariin ja sitten kyllä pleikkari ja siideriä. funny pictures of cats with captions
see more Lolcats and funny pictures

Ahhihi :D

PS. Irenellä on arvonta, käykääpä osallistumassa :)

2 kommenttia:

Salka kirjoitti...

Mahtis jakku! Mä näköjään innostun kovin noista muiden jakuista, hö miksi mulla ei juuri nyt voisi olla jotain hienoa jakkua naulakossa..:T

Nyt muuten iskit kyllä sinetin mun pantapohdinnoille tuolla kuvallasi, upea! Täytyykin kokeilla, jos puoli vuotta olisi jotenkin muuttanut mystisesti mun lärviä ja panta näyttäisi hyvältä myös mun päässä :)

patentti kirjoitti...

Löysin just yhden jakun kirpparilta kolmella eurolla, kannattaa käydä kaivelemassa :)

Noita löytyy nyt niin paljon kaupoista, että varmasti löytyy sopiva. Nämä epäsopivuudet on usein pään sisällä :p