lauantai 30. toukokuuta 2009

Ab fab- liivi

Mun elämä on taas ollut ihan kamalan vaikeeta, vaateongelmat sen kun jatkuvat. Tuntuu siltä että mitä enemmän ihmisellä on kivoja vaatteita, sen vaikeampi niistä on valkata yksiäkään. Haluaisin kovasti pistää kaikki kivat vaatteet päälleni, mutta päätyisin varmaan näyttämään Todella Upeeta- Edinalta, mihin en ole ihan vielä valmis. Sitten ehkä, kun mullakin on varaa olla jatkuvassa samppanjapöhnässä.

Heitin kuitenkin samaan pakettiin kohtaloa uhmaten pari uutta mussukkaa, huuto.netistä löytyneen liivin ja H&M:n haaremit.

Gladiaatorit Vagabond, villaliivistä ei tietoa, housut H&M

Toi haaremiosio ei tosiaankaan ole mitenkään liikaa. Mustia ei ollut varsinaisessa koossa, jotin otin ne normaalia pienempinä.. Tosin mulla on sitten harmaat oikeassa koossa, ja niissä taas toi jalan resori ei pysy ylhäällä. Ilmeisesti mun takapuoli ja sääri ei korreloi keskenään.


Tosiaan oon kuvitellut käyttäväni itseruskettavia, mutta mun jalat jotenkin on taistelleet vastaan :F Menen tänään hakemaan kaupasta kunnon aseet, niin eiköhän sekin asetu. Toi liivi on muuten ihanin vaatekappale ikinä :) Ja nämä tosiaan halusin laittaa päälle eilen kaverin tupareihin, mutta tiesin että pyöräilen myöhään kotiin niin paljaat jalat eivät kauheasti houkutelleet.

Hame American Apparel, kengät Blue :>

Pistin siis hameen. Ja taas ne keltaiset tennarit, en nyt mitenkään pääse eroon noista :D Pakko kai ostaa toiset, kulutan nämä loppuun ennen heinäkuuta.. Ja lauloin Singstaria eilen, ja sain mahdollisesti maailman paskimmat pisteet ikinä, ainakaan mun itsetunto ei enää kärsi moisista, koska lauloin sitä vielä uudestaankin :D Ja voitin Trivial Pursuitin. Köh.

2 kommenttia:

mammoth kirjoitti...

Edina on mun tyyli-ikoni: niin trashy että ei voi muuta kuin ihailla. mulla on sama ongelma kenkien kanssa, uudet ostettuani käytän ne loppuun parissa kuukaudessa. mutkumähaluun!

patentti kirjoitti...

Mutku mulla on muitakin uusia :D Yksiäkin olen käyttänyt vain kerran, ohops.