sunnuntai 24. toukokuuta 2009

Kaken pauloissa ja pieni garderobin täydennys :>


Yleisestä saamattomuudestani ja kissan aiheuttamasta unettomuudesta johtuen päivittäminen on ollut ihan liian vaikeeta :/ Myös lukeminen on jäänyt luvattoman vähälle, alkaa taas kyrpiä tämä oma eimihinkään- uppoutuminen :/ Olen kuitenkin shoppaillut aika tehookkaasti, ja löytänyt ihan tarpeellisiakin kivuuksia. Niitä Bronxin ihania kenkiä ei enää löytynyt mun kokoa, mutta esim. keskustan Aleksi 13:sta löytyi kokoa 40 ja 41, ja Itiksessä oli 37 :) Tyypillistä. Tajusin juuri että ehkä Vaasasta löytyisi, pitää huomenna kipittää katsomaan :) En kyllä tiedä että millä rahalla nekin tulisi taas hankittua, koska ostin nämä perjantaina.


Vagabondin gladiaattorit olivat Andiamosta -20% alennuksessa, loppuhinnaksi jäi 52€ :) Itäkeskuksen Andiamossa on muuten tyhjennysmyynti, siellä on kaikki alessa, kannattaa käydä vilkaisemassa. Nämä olivat "vain" 20% halvemmat, mutta siellä oli kyllä paljon parempiakin löytöjä, itse ostin tällä kertaa ihan tarpeeseen. Mulla ei ollut vielä yksiäkään sandaaleita!



Kävin hakemassa myös huutamani American Apparelin Jersey Pocket Skirtin. Olen nyt jo pari päivää jumittanut tässä, ja pääseehän se juna-asuksikin lähtemään. Tuli taas hurja himo AA:n vaatteisiin, kai se on jossain vaiheessa pakko pistää tilaus menemään. Hame tulee ihan varmasti olemaan kesän käytetyimpiä. Mun AA:n huppari on jossain karkuteillä, muuten sekin olisi päässyt päälle, täältä ei kyllä oikeasti löydä yhtään mitään. Ja tänään lähden Vaasaan parilla tyhjällä laukulla varustautuneena, sieltä pitäisi tuoda ainakin digiboksi, pleikkari, astioita ja kaikki vaatteet joita haluan kesällä käyttää. Voi terve, kuormamuulina tullaan takaisin :D


Keltaiset kengät olivat keskiviikkona mukana baarissa ja puistossa, ja eivät ole enää ehkä ihan niin keltaiset. Uskaltaakohan noi heittää pesukoneeseen vai lähteekö väri kaikki pois? Plah, juuri tämän takia en yleensä osta/käytä mitään vaaleaa.


Pari pantaa tarttui Itiksen GT:stä mukaan, ihan omiaan tän ylikasvaneen otsareuhkan kanssa. Juurikasvulle ei nämäkään kyllä mahda mitään.



Ja on muuten Suomi- musavideoiden huippua, sauvakävelyä ja Kake Randelin! (Tuleeko kaikille muillekin naamakirjan kuka iskelmätähti olet- kyselyssä vastaukseksi Kake Randelin? Kaikille mun kavereille tulee :D) Harkitsen Kaken faniklubiin liittymistä.

Teen aika hurjan jutun ja jätän Macbookin kotiin,ja en lipaston koneilta viitsi alkaa päivittää. :p Palataan siis muutaman päivän päästä.

7 kommenttia:

Sugar Kane kirjoitti...

Mulle tuli siinä kyselyssä Jope Ruonansuu...

Haukuin just omassa blogissa hameet maanrakoon, mut toi sunhan näyttää tosi hyvältä.

patentti kirjoitti...

Hahah, olin jo varma että sitä kyselyä oli peukaloitu niin että toi Kake tulee pakostakin :)

Tää on just sopivan rento kesäksi, mä voisinkin vuorostani yrittää housujen kanssa.

Elwyn kirjoitti...

Mulle tuli Paula Koivuniemi <3 (Sielunkumppanini on muuten Frederik.)

patentti kirjoitti...

Ui että, olisin kyllä melkein ennemmin Paula kuin Kake :/ Ehkä olen vain maanläheisempi.

mammoth kirjoitti...

Ihan jätit koneen hesaan? aikamoinen olet. rohkein yksilö, jonka olen tavannut. Kakerokkaa!

nooruska kirjoitti...

Toi hame on aivan ihana! Ja sandaalit kanssa, yllättäen Vagabond on taas lähellä sydäntäni. Ne on muuten hyviä ja kohtuuhintaisia kenkiä.

patentti kirjoitti...

mammoth: vieroitusoireet oli olemassa, ja kurottelin aina konetta pöydältä ennen kuin tajusin totuuden :o Kamalaa.

Nooruska: Jep, ja alan yhdistää ton hyvän ja kohtuuhintaisin myös American Appareliin. Kivan rentoja ja hyvälaatuisia perusvaatteita, ja laatuun nähden ei mitään überhintaista :)