tiistai 12. toukokuuta 2009

Pinkki hiustensuoristin

Tämä linkki on ehkä enemmän itselleni muistiin kuin muille, mutta Mungolifessä oli juuri ihan osuva pääsykoepostaus. Tykkäsin varsinkin tosta metsävertauksesta, hitto kun ne puut on vain erivärisiä kuin mihin olen tottunut ^^

Tästäkin aiheesta varmasti vielä lisää, olen itseasiassa ruokatauolla, enkä millään luvallisella nettiajalla :) Olen jättänyt vaikka mitä uusia hankintoja esittelemättä, tässä on ehkä nöpsyköin niistä:



Harvinaisen kätevä vehje Vidal Sassoonilta (VS109) otsatukan kanssa taisteluun, oli viime kuun alennuksessa Stockalla 50€ tämä+ hiustenkuivain, jonka äiti osti itselleen ja minä sain tämän. Huomasin muuten että tämä on puolestaan nyt Citymarketissa 24,90€ plussakortilla, joten jos lähes matkakokoinen keraaminen hiustensuoristin kiinnostaa, niin kannattaa käydä ostamassa. En ainoaksi suoristimeksi pienuuden takia tätä hankkisi, mutta toisaalta jos ei suuria alueita suoristakaan niin tämä sopii kyllä. Itsekin vedän usein vain otsatukan, kun sitä pidän auki. Nyt otsatukkakin on niin karsean näköinen että tuen otsapantaa, ja taidan käydä ostamassa niitä vielä lisää :)

PS. Oli niitä muitakin kuin pinkkejä.

4 kommenttia:

MouMou kirjoitti...

Toi on tosi hyvä rauta! Houkuttaisi vähän samanvärinen fööni.:)

patentti kirjoitti...

MouMou: Hehee, yritin äitiä saada ostamaan pinkin hiustenkuivaajan, jonka sitten ovelasti olisin voinut omia, mutta se mokoma halusi violetin :) Ei paha kyllä sekään.

nooruska kirjoitti...

Pinkki ja violetti yhdessä ois just loistavat! Pakko myöntää, mutta en kai ole koskaan suoristanut tukkaani...

patentti kirjoitti...

Niin on! Toi kuivain on vieläkin mulla, pian se ei edes muista ostaaneensa sitä, hhää! Otsatukan kanssa suoristelu tulee aika rutiiniksi, mulla on luonnostaan lainehtiva tukka joka tykkää törröttää mihin sattuu. Et ole kyllä menettänyt mitään, vaikka kyllähän tuolla luonnetta ja kiiltoa saa aikaan :)