torstai 29. tammikuuta 2009

don't throw those knifes at me

Luv.

Nämä hameet lähtevät molemmat ehdottomasti tilaukseen. Täyttä puuvillaa, ja tarvitsen muutaman selkeän ja helposti yhdisteltävän perushameen. Sitä paitsi hennesillä on muutaman päivän vielä ennakkotilausale menossa.


Tästä en ole ihan niinkään varma. Riinakin kielsi tilaamasta, ja luulen että mun hartiat olisivat vähemmän edukseen :/

Gina Tricotiin olen seonnut varmaan Nicolen vaikutuksesta, vaikka olen sieltä kyllä joskus ennenkin ostanut jotain. Näitä löytyi Ginan verkkokaupasta, jota oon tässä kuolannut tehokkaan opiskelun sijasta. Miten siinä aina käy näin?

Varsinkin selkänapitettu mekko houkuttaa, mutta siinä on ilmeisesti olkatoppaukset. O_o
En uskalla tilata, pakko käydä paikan päällä katsomassa.. Vaikka se onkin mahdollista vasta ensi keskiviikkona, Ginalla kun ei Vaasassa ole liikettä.
Myös yksinkertainen musta mekko jossa on sivunapit mahtuu ehdottomasti kokoelmiin. Mekoissa on kuitenkin mielestäni tärkeintä se miltä se iholla tuntuu, joten tämäkin jää odottamaan Helsingin reissua. Toivottavasti niitä sitten vielä on.
Luulen että myös valkoinen toppi lähtee Ginalta mukaan. Mulla on visio, jossa käytän tätä mustan jakun ja farkkujen kanssa (tästä visiosta voi syyttää Auroraa). Ja sitä jakkuakaan ei tietenkään ole :D Luulen ettei säästölinjalla pysyminen tule onnistumaan.

Mitä mieltä olette?

Kuvat hm.com ja ginatricot.com

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Imo:
Mekot, EHDOTTOMASTI, noi on aivan sun näköisiä, ja toi ruutuhame vois ehkä päätyä omaan kaappiinkin
Ruutupaita: mulle tulee tosta mieleen mun 5 vuotta vanha yöpaita.
olkatoppauspaita: EI. EI. EI
Musta mekko: Näyttää vähän siltä että se ei oikein istu. Ehkä sitten sovituksessa...
Valkonen toppi: Toi on ihana. Ainoa huono puoli on se, että tulee ysäri/millenium flashbackit.

patentti kirjoitti...

Olkatoppausmekko on yhä mahdollinen (noi napit on niinku selkäpuolella) jos ne olkatoppaukset saa pois, sillon en välttämättä näytä Dynastiasta karanneelta :>
Pitää käydä kattomassa. Äh kun su ei ole kaupat auki, ärsyttää.

Hameista oon ihan samaa mieltä, yritän vain päättää kokoa, oon pian niin hoikka että pitää tilata normaalia pienempää :D

Ja en mä vaan käyttänyt tollasia ysärinä, vai oonko vaan unohtanut koko jutun?