maanantai 23. helmikuuta 2009

stalk.

Viikonloppu meni hienosti, lauantain kakkubileissäkin astuin vain yhden kakun päälle (no tarviiko sitä pitää lattialla). Mitään asukuvia en tietenkään ole ottanut, mun elämä on ilmeisesti ihan liian hektistä sellaiseen, asuista vain sen verran että olen syvästi rakastunut GT:n vetoketjulliseen mekkoon. Ja kuka ei olisi? Niitä (vetoketjuja) tuntuu nyt olevan taas ihan joka paikassa, mutta ei voi moittiakaan.

Olin lauantaina myymässä Valtterissa, ja tuli taas todettua ettei ole toista parempaa paikkaa bloggarinbongaukseen. Ainakin Rhia, Tiiti ja converting vegetariansin Meduzz osuivat silmiin. En sanonut kellekään mitään koska olen niin nolo (kirjoitin ensin molo mutta sen voisi jo ymmärtää väärin). Itse en kumma kyllä ostanut mitään, mikä menee varmaan kooman piikkiin. Myytyä tuli sen verran hyvin ettei harmita että lähdin, vaikka jäi sitä vähän jäljellekin. Pitäisi pistää ihan uusi satsi huuto.nettiin, en vain ole jaksanut :)
Eivät nuo lauantaiaamun herätykset ole ihan mun alaa, torkuin myyntipöydän takana ja selitin kaverille että supersankarina olisin kyllä ehdottomasti Supernunna, ja mulla olisi raketit kaavun alla ja osaisin lentään. En muista että mitä muuta mun piti tehdä, mutta jotenkin se liittyi pullaan ja voileipiin. Kakkuja ei ihan heti tee mieli, lievää yliannostusta ilmassa.


Kakkupileiden ideana luonnollisesti on, että jokainen tuo kakun. Lopputuloksena oli voileipäkakku, kaksi juustokakkua, kylmäsavulohihapankorppukakku, kaksi juustokakkua, porkkanakakku, vadelmasacherkakku ja jotain vielä. Itse en leiponut, vein muutaman jälkiruokaviinin joista ei myös tietenkään ole kuvaa. Aika paljon niitä kakkuja jäikin, ei kukaan kuitenkaan jaksa mitenkään vetää paria lautasellista enempää (tai siinä menee mun kipuraja). Päätin myös eilen että nyt loppui laiskottelu, aloitan tervehenkisen, opiskelupainotteisen elämän viettämisen. Tässä sitä ollaan yhdeltätoista pyjamassa, mutta olen ainakin soittanut jo yhden tärkeän puhelun (joka piti soittaa torstaina..)

4 kommenttia:

tiiti kirjoitti...

aika hyvin stalkattu! olisit ihmeessä moikannut, oisin varmaan jo pelkästä hämmennyksestä ostanut jotain :D olin ihan ekaa kertaa koko kirpparilla ja haahuilin pelokkaan eksyneesti siellä pöytien tienoilla...

patentti kirjoitti...

Joo, oisin varmaan myynyt teille sitten kaiken :) Muistaakseni olitte aika loppuvaiheessa, oli jo kai aika kuollutta, ja mä romahtamisen partaalla.

Rhia kirjoitti...

Joo, tultiin vasta kahden maissa sinne kun kaikki jo tuli kassien kanssa ulos. Mun ensimmäinen blogi-stalkkauskokemus odottaa vielä tapahtumistaan. Aattele jos oisit ollu se eka! =D

patentti kirjoitti...

Voi hitto, jos oisin tiennyt että neitsyys oli kyseessä niin olisin ilman muuta hyökkinyt piilostani! :D