torstai 26. helmikuuta 2009

kisulogiaa

Kokeilin rappukäytäväkuvausta, ja toimii hämmästyttävän hyvin. Mulla ei tietenkään ole jalustaa, joten hyödynsin portaita :D Takki on useamman vuoden vanha, Zarasta joskus hankittu. Muistin viikko sitten omistavani sen, ja nyt on taas ollut jatkuvassa käytössä. Mietin ilmettä, että olisiko tuossa sittenkin kasvohalvauksen oireita jäljellä, vai muuten vain kumma toispuoleisuus? Mene ja tiedä.


Oli vähän kylmä niin vedin äidin kylpytakin jaloille :> Ja sinnehän se kisukin lopulta tunki.

Päällä on Monkin kynähame, jonka rullasin vyötärölle halutun pituuden saamiseksi. Uskottelen itselleni että kuvan pömppis johtuu siitä :F

Villatakin nappasin kuukausi sitten Vilan alerekistä, ja ruutupaita on H&M:n mallistoa. Näitä on näkynyt punaisenakin, mutta ei ainakaan nettimyynnistä enää löydä, harmi :/ Pidän hametta vuorotellen paidan alla jä päällä, ehkä pitäisi vain suosiolla lyhentää sitä. En vain osaa käyttää pidempiä hameita, mutta ehkä sekin aika koittaa kohta.

Vanhempien luona tehdään remonttia, joten olin siellä kissan seurana opiskelemassa sosiologiaa. Joopajoo. Maisahan on varsinaisesti mun kissa, mutta asuu vanhempien luona nyt toistaiseksi, kunnes keksin jonkun järkevän ratkaisun asunto-ongelmaan tai muutan pysyvästi Vaasaan.

Kuvaspämmiä nyt kuiteski! Koska olen saamaton ja kissaani höynähtänyt on suurin osa kuvista siitä :>
Maisa-neiti, kohta 6v. taitaakin olla ensimmäisessä virallisessa esittelyssään täällä, joten ehkä vähän edustavampaakin kuvaa mukaan.

5 kommenttia:

K kirjoitti...

törkeen sulonen kisu<3

Salka kirjoitti...

Mulla on muuten varmasti samainen Monkin hame, ja omaan makuuni se kyllä on hitusen liian pitkä. Tosin en ole jaksanut sitä lyhentääkään, kun siitä saa myös näppärästi mekon..:) Täytyy kokeilla tuota rullaamista :)

patentti kirjoitti...

Kinja, kiitos, hän on :)

Salka, mulla on tää parhaillaankin mekkona, ja se tuntuu nousevan ihan liian ylös. Keräsin juuri katseita metroreissulla, ja yritin epätoivoisesti kiskoa sitä alemmas :D Ehkä mun selkä on just liian pitkä.

sarakissa kirjoitti...

Ihana kisuli :) mä olen jo harkinnut perustavani ihan pelkän kissankuvaspämmi-blogin minne voisin laittaa katin kuvia sydämeni kyllyydestä. Mutta helpompi se on spämmätä omaa varsinaista blogia!

patentti kirjoitti...

Ehdottomasti, jos jotakuta ei kiinnosta kissojen kuvat niin ei auta :) Pakkohan niitä mussuja on vähän näyttää.