torstai 25. kesäkuuta 2009

Täysi viikko!


Kämäisiä, ja ainoita kuvia joita kamerasta muutamalta päivältä löytyy. Näiden päivien tylsimmät vaatteet myös luonnollisesti :)


En tajua että miten olen jatkuvasti näin poikki, vaikken edes tee nyt mitenkään normaalia kahdeksaa tuntia pitempää päivää. Syynä voi olla sekin etten osaa mitenkään mennä nukkumaan ennen yhtä, missä on huonot puolensa jos on menossa 7.30 vuoroon :)

Kun pääsen kotiin en saa mitään aikaiseksi, möllötän vain koneella ja katson tyhmiä ohjelmia telkkarista. Kai tää on nyt sitä aikuistumista? Äsken meni Ex List, joka vaikutti jopa ihan lupaavalta. Ideasta tuli mieleen Kovan onnen kundi, paitsi että henkilöt on paljon paremman näköisiä, kai sitä katsoo. Nyt on kuitenkin enää kaksi työpäivää ja maanantaina lähden mökille! Se sattuu olemaan tyhjänä, joten menen muutamaksi päiväksi hiljentymään ja lueskelemaan ihan keskenäni. Kaikki kaverit taitavat olla töissä mutta kyllä siellä olen ennenkin viihtynyt yksin, samalla käyn moikkaamassa isovanhempia jotka asuvat likellä. Järvi ja puusauna, se vasta aloittaa mun kesän, se ja mahdollisuus syödä vatsansa kipeäksi mansikoista jonka myös teen joka kesä.



Toisaalta on hauskaa saada välillä työstään ja sen kivasta osasta hyvääkin palautetta, ainoita syitä miksi totakin työtä jaksaa. Se ja ruokasetelit! Ei tarvi kokata kotona, hahaa!


Kengät ovat kyllä aivan ihanat, parhaat säät näillekin. Myös gladiaattorisandaalit ovat viihtyneet jalassa.

Nyt olen ihan poikki koska kävin istumassa rantsussa ja jopa heitin talviturkin! Kolme tuntia ulkoilmaa on selkeästi mulle ihan liikaa, ehkä tänään saan unta ennen yhtä :)

3 kommenttia:

Salka kirjoitti...

Hih, aamuhaukalle koodisana: Itis :D

Itselläkin on vähän huono tapa jumittaa yömyöhälle, mikä sitten kostautuu kamalina aamuherätyksinä..:T

aba kirjoitti...

Mulla on vähän tuon tapaiset kengät ja ihan vakkaripopot. <3 Simppelit mustat peeptoet.
Ihanan käyttökelpoiset.

patentti kirjoitti...

Salka: hyvä neuvo, mutta en mä ikinä olisi jaksanut herätä niin että olisin sinnekin kerennyt :D

aba: noi on loistot! Tosin noi on jotain tekonahkaa, eli ei ihan niin kivat jalassa kuin mitä voisivat olla :/