sunnuntai 21. kesäkuuta 2009

Dig it!

Elämä on mennyt aika rankaksi kun jokaisen viikonlopun pääpointti on selviytyä hengissä :p Ensi viikonloppu menee onneksi puoliksi töissä, joten mitään ehdotonta vaaraa ei vielä ainakaan ole. Juhannus meni kissan ja muutaman kaverin kanssa grillaillessa mun vanhempien luona, juhlin Maisan 6- vuotispäivää ja ihmettelin karvakerän kanssa maailmaa. Syötiin esimerkiksi aika paljon ruohoa ja nähtiin siili. Jänskimmät synttärit ikinä!
Juhannusaattona ei menty nukkumaan, kömmin sänkyyn aamuseitsemältä ja heräsin neljältä - rytmit ovat aivan poskellaan. Tänään heräsin sentään kymmeneltä ja nyt yritän palauttaa päätäni hartioiden päälle kaulan jatkeeksi, ei oikeasti voi väsyttää näin paljoa!

Inhottaa muuten suunnattomasti kun kaikkialla on alet ja omalla tilillä on 22€ joiden pitäisi riittää kuun loppuun. Harkitsen taas vakavasti äidin viihdyttämistä ostoskierroksella, vai en kai mä mitään oikeasti tarvitse? En vain ole kovin vahva. Silti moni pukeutumisongelma väistyisi tai ainakin helpottuisi, jos yksinkertaisesti hamstraisi muutaman värikkään Vagabondin Digi- korkkariparin. Korko on niin matala että noilla voi oikeasti kipittää ympäriinsä koko päivän ja värikkäät kengät tuovat asuun kuin asuun (varsinkin mustiin sellaisiin) uutta ilmettä. Alessa 45 euroa. Taidanpa painua suihkuun unelmoimaan noista ja miettimään mitä voisin myydä :p

3 kommenttia:

Salka kirjoitti...

Välillä, jos nukkuu oikein paljon, seuraavana päivänä väsyttää ihan tautisesti, mä yleensä olen silloin aivan zombi ja otan nokosia, tadam-kunnon unirytmihelvettikierre on hankittuna :D

Tuo on muuten ärsyttävää, juuri kun on kaikenmaailman ystimyyntejä ja aleja, tuntuu se tilin saldo juuri silloin olevan täys nolla, mikäköhän luonnon laki sekin sitten on?:T

patentti kirjoitti...

Mä en ala nokosia ottamaan, silloin viimeinenkin toivo olisi menetetty :D Nyt olen vain koomaillut koko päivän, ehkä huomenna jaksaa jo piristyä..

Joulun ja festarien jälkeen on kyllä aika edesvastuutonta sijoittaa minkään sortin alennuksia, kyllähän nyt mun pitäisi päästä tuhlaamaan :D

Nna kirjoitti...

Moi! Mulla on ihanat vihreät Digit, mutta vaikka niissä onkin matala korko, ne on ollu kaikkien aikojen huonoimmat kengät jalassa :( Ehkä se lesti ei vaan sovi mun jalkaan, mutta saan rakkoja JOKA kerta vaikka ois sukkikset jalassa. Pystyn helposti kipittään päivän Bronxeilla joissa on 10cm korko, mutta Digit on ihan no no :(