torstai 23. heinäkuuta 2009

Korkeavyötäröiset sortsit <3


Olen rakastunut näihin korkeavyötäröisiin sortseihin. Ne vain ovat ihan loistavat jalassa, ja näyttävät kivoilta. Syksyn varalle olen jo mallaillut niitä punaisten sukkahousujen ja korkkareiden kanssa, eivät jää pelkästään kesäkäyttöön :) Keltaiset tennarit jäävät kyllä todennäköisesti vain kesäkäyttöön :p Olen muuten sitä mieltä että mitkään korkeavyötäröiset farkut eivät kyllä sopisi mulle ollenkaan, nuo vain katkeavat oikeasta paikasta.

Työrintamalla on vähän kurjaa, teen lyhyitä vuoroja viisi kertaa viikossa, joka on aika inhottava tilanne. Rahaa ei tule niin paljon kuin haluaisin, eikä kuitenkaan ole vapaapäiviäkään, eli en pääse käymään missään, ts. mökillä. Jos olisi vapaapäiviä niin voisin myös metsästää muista myymälöistä pitkiä vuoroja, mutta eipä sekään ole mahdollista. Ainakin nyt mulla on aikaa tuijottaa Gilmoren tyttöjä, katson seitsemättä kautta taas :)


Kävin minäkin Sunrisen alessa, ja sain myös yhden postipaketin, niistä varmasti vielä lisää :>
Mikä hennesillä oikein on, että aina päätän olla tilaamatta sieltä mitään, ja melkein jopa pysyn päätöksessäni, mutta sitten kuitenkin olen taas tekemässä tilausta. Kai tässä on kyse vuosirutiinista? Tuli todella syksyinen ja kiva fiilis kun katselin tuota katalogia :D Kai se on niin ettei syksy tule ilman hennesin uusimpia rättejä :>

Sortsit Gina, paita Filippa K, tennarit Blue (cittari) :))

PS. Onko Picnic muuttanut salaattireseptejään? Musta tuntuu että niiden kanacaesar on nyt ihan törkeän hyvää, ja tekee mieli syödä sitä joka päivä.

2 kommenttia:

nooruska kirjoitti...

Shortsit sopii sulle todella hyvin! Ah Gilmore girls. Ne on niin somia. En vaan osaa päättää kumpi on ärsyttävämpi, Rory vai Lorelai.

Harmi juttu toi duuni, antais ees koko päivästä 4 päivää viikossa. Höh.

Tsemppiä!

patentti kirjoitti...

Nooruska: Kiitos! Mä luulen että Rory olisi kivempi tuntea, tulisin hulluksi Lorelain kanssa, silti samaistun L:ään enemmän :)

Ja niinpä. Onpahan aina puoli päivää vapaana, ehtii ihmetellä tätäkin.