maanantai 20. heinäkuuta 2009

Blaaah

Inspiraation puute pukeutumisen suhteen vaivaa, tai sen löytyessa vaivaa ajoittainen kameran puuttuminen. Tuntuu että ongelmat ratkeiaisivat vain muutamalla tilauksella vaatekauppoihin, ja ainakin kolmella kenkäparilla.. Mutta oikeastaan tekisin vain tämän touhun haasteellisemmaksi :D Eikä tässä yhtään lohduta se, että tilasin juuri luottokortin ja kuulin että Topshop alkaa toimittaa Suomeen. Vararikko horisontissa!


Ainakin haluan(tarvitsen!) tuon laukun sävyiset korkkarit, kuvittelin omistavani sellaiset, mutta eipä ainakaan löydy mistään. uudet paidat olisivat myös ihan kiva juttu, en käsitä että mihin olen tunkenut kaikki mun topit ja teepparit O_o

Kengät Spirit, sortsit Gina, paita H&M


Olin muuten perjantaina katsomassa uusimma Harry Potterin, ja petyin aika rankasti. Jos pidit kirjasta ja jopa muistat miten se meni, niin tulet myös pettymään. Jos et muista tai et ole edes lukenut, niin varmasti ihan viihdyttävä lopputulos. Yyhyy! Aivan varmasti ne pilaavat sen viimeisenkin kirjan!

Aloin viimein lukea Stieg Larssonin Millenium-trilogiaa, ja luin viimeisen osan loppuun eilen. En yhtään ihmettele miksi noista on noin paljon kohistu, todella sujuvaa ja mielenkiintoista tekstiä, lukekaa ihmeessä jos olette yhtä jälkijunassa kuin itse olen. Tosta ekasta on tullut elokuva ja ilmeisesti sekin on hyvä, pakko nähdä siis!

2 kommenttia:

Laura kirjoitti...

Mä en ollu noin pettyny harry potteriin, vaikka oonkin lukenu kaikki kirjat ainakin semmoset 10 kertaa ;) toki muutama epäkohta ÄRSYTTI, mutta mukana oli mun mielestä myös ihan älyttömän hyviä kohtauksia esim. se kun alussa se silta romahtaa ja se kun katie bell lentää suu apposen auki taivaalle.

Ihana asu! :))

patentti kirjoitti...

Laura: mä otan tämmöset jutut aina tosi vakavasti, pitäs muistaa että kaikki ei ole yhtä tiukkapipoisia :) Mun mielestä jotkut komediapätkät taas oli parhaita, vrt. Ron ja Romilda :>

Kiitos! :)