tiistai 4. elokuuta 2009

Juan! Jesus! Maria!

Hah, piti eilen päivittää ja sulattaa pakastin ja vaikka mitä, mutta enpä sitten tehnyt kumpaakaan :p Olen lyhyiden aamuvuorojen jälkeen aina siitä saamattomammasta päästä, koko ilta meni kirjaa ahmiessa. Kuvia pienennellessä tuli ikävä lauantain ruokapöytää, pidettiin tosiaan meksikoilta, johon kuului tortilla-tacopöytä ja totta kai tequilaa suolan ja sitruunan kanssa sekä mansikkamargaritan muodossa. Niistä ei ole kuvia, kamerasta loppui akku, plääh.

Selectedin mekko on ihana, mutta syöminkeihin ehkä hieman huono vaihtoehto. Kun olin ahminut itseni ähkyn porteille tuo kuminauha ei enää ollutkaan yhtään niin mukava kuin tavallisesti, vaan sain kärvistellä sen kanssa koko illan :< Ensi kerralla täytyy laittaa jotkut löysät colleget, syöminen on vakavaa puuhaa! Vaihtoehtoisesti äitiyshousut.

Huivi kaulassa pelasti asustekriisiltä, joka oli jo päässyt iskemään.


Mekkoakin enemmän rulettaa nuo uudet kengät, jotka kävin hakemassa kotiin Vagabondin alesta. Koska mun toinen jalka on isompi kuin toinen (tai toinen on pienempi kuin toinen) tollanen malli ei ole ehkä helpoin käytettävä, mutta puolipohjallinen tekee ihmeitä. Nauhakengissähän tämä ei haittaa, kiristysmahdollisuus pelastaa.


NAM. Enkä edes jaksanut syödä kuin kolme tai neljä annosta, en edes muista kumpaa. Ja jälkiruokaan en edes koskenut. Alkoi hävettää, mihin mun ahmimisskillsit ovat oikein kadonneet?
Lopuksi katseltiin vanhoja Euroviisuja DVD:ltä mikä ei kyllä liity Meksikoon mitenkään, ja pelattiin Trivial Pursuitia joka ei kyllä myöskään liity Meksikoon mitenkään. Mutta kivaa oli, se on pääasia :) Väki oli niin ähkynä ettei ikinä päästy baariin :D

4 kommenttia:

Norppis kirjoitti...

Tulipas sitten ihan hirveä nälkä!
Nam!

Asukin on hyvin näpsäkkä, niinkun siun asut yleensäkkin ;)

nooruska kirjoitti...

Nam! Mun on tehny tacoja ja tortilloja mieli jo pitkään... Mekko on hieno, mut joo löysästi istuvat hulmuavat vaatteet toimivat parhaiten syömingeissä. Onhan se nyt vakavaa hommaa kun pitää saada syötyä niin paljon kun voi/ehtii. Varsinkin jos ruoka on ilmaista...

Mekko on muuten upea samoin kengät!

Salka kirjoitti...

Selectedin mekko on upea! Taisin itsekin sovitella sellaista, ja ne kuminauhat ovat kylläs aika piukeat..:D

Unknown kirjoitti...

Norppis: mulle tuli uudestaan nälkä kun kattelin kuvia :p Kiitos!

Nooruska: Musta tuntuu että mun tekee niitä aina mieli. Siksi noi järkättiinkin, ostettiin ainekset ja kokattiin yhdessä - olin siis maksanut jo. Eli ois todellakin kannattanut mahduttaa enemmän! Kiitos, vihasin tuota kuminauhaa kyllä ponnekkaasti tässä taannoin ;)

Salka: Mulle toi on ihan sopiva ja mukava tavallisesti, kun en ole harrastamassa moisia lihotussessioita. Aika harvoin tulee tuolla lailla ahmittua, en kai vain osaa :<